ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ: https://drive.google.com/folderview?id=0B2R6tNC3qVhKako0Mm5FRkxqcWc&usp=sharing

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2011


Ἐν ὄψει ἀναγνωρίσεως
τῆς Ὀγδόης καὶ τῆς Ἐνάτης Οἰκουμενικῶν Συνόδων

Οἰκουμενιστικὲς διαπλοκὲς

«ὀρθοδόξων» ἐπισκόπων

Ὅταν οἱ ἐπίσκοποι ἀνοίγουν τὶς κερκόπορτες


Τ γεγονότα εναι γνωστ κα γι τυφλος κόμα ψηλαφίσιμα. Ο γετίσκοι το Οκουμενισμοπατριάρχες, ρχιεπίσκοποι κα πίσκοποι, λαχίστωνντιδρώντων, χουν ποθρασυνθε:

—παραβαίνουν συστόλως ερος Κανόνες·

μνηστεύουν αρετικος κα θέτουν τν αυτό τουςπ τν προστασία τν αρετικν·

χουν πίσημα ναγνωρίσει τ «βάπτισμα» αρετικν ς σάξιο το νς ρθοδόξου Βαπτίσματος·

χουν συνάψει συμφωνίες μαζί τους, μ τς ποεςποβαθμίζουν τν Μία το Χριστο κκλησία, μετατρέποντάς την σ συμπλήρωμα τν αρετικν κοινοτήτων κα μολογιν·

χουν διατυπώσει αρετικς θέσεις τς ποες συνεχίζουν ν τς διακηρύττουν παρ τν ποδοκιμασία τν πιστν ( –κατ περίσταση– τς νακαλον καπειτα τς παναφέρουν)·

—συμπροσεύχονται κα συναγελάζονται μαρετικούς· τος αρετικος ατος πο ο διοι πρν 20 χρόνια συνιστοσαν στ ποίμνιο αστηρς ν τοςποφεύγει, κ.λπ.

Κα ο λλοι συνεπίσκοποί τους, πο δν συμφωνον, μ ποιούς τρόπους κα ποιές προσωπικς θυσίες πολεμον τν αρεση; Πότε κτέθηκαν φανερ πέναντι στος ρχηγούς–πατριάρχες κα ρχιεπισκόπους; Πςντιδρον, καθ’ ν χρόνον  αρεση το Οκουμενισμο–ατ  κακοήθης «εροπρεπς» μασκαρεμένηπόφυση το Σιωνισμο κα τς Νέας Τάξης Πραγμάτων– εσδύει ες «πάντα τ ντός μας», «ες νεφρούς, ες ρμούς, ες καρδίαν» το σώματος τοΧριστο, τν κκλησία; φ’ σον γνωρίζουν τν αρεση, ποιές προτεραιότητες θέτουν ν καιρ αρέσεως; Μιμονται τος γίους Πατέρες, ο ποοι στ κείμενά τους μς χουν κριβς διδάξει, ποι στάση πρέπει νχουμε πέναντι στος αρετικούς;

ν κα φορον δεκαετίες τς μίτρες κα τς χρυσοποίκιλτες στολές τους, δν μαθαν κόμα πς τΑ κα τ Ω το πισκοπικο πουργήματος εναι –σπερίοδο αρέσεως–  προφύλαξη τν πιστν π τν αρεση,  κρίζωση τς αρέσεως,  ποία στν ποχή μας τυγχάνει ν εναι  Οκουμενισμός;

Δυστυχς, πως φαίνεται, ο πίσκοποι μ τέτοιες λεπτομέρειες δν σχολονται. ντίθετα –πλνλαχίστων ξαιρέσεων– σχολονται μ ταξίδια στς ντν λλάδα Μητροπόλεις (παρ τν ντίθετη πόφαση τς . Συνόδου), που συγκεντρώνονται κατ δεκάδες σ συλλείτουργα, πανηγύρεις, τελετές, γκαίνια, «πρωτοκλισίες σ δείπνα» κα τς νάλογες «διπλωματικς» συναντήσεις μ τοπικος φορες, πολιτικος κα φοπλιστές, κα λοιπς φιέστες· κα λα ατς τς δραστηριότητες τς προβάλλουν σ στολόγια κα στς λουστρασιν κδόσεις περιοδικν τους. Γιλα ατ χουν χρόνο κα διάθεση, χι μως κα γι τνντιμετώπιση τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο, πογι’ ατος ποτελε παρωνυχίδα κα χουν πιλέξει ντν ντιμετωπίζουν δι τς σιωπς.

Πρέπει –ς κ τούτου– ν παρουσιάσουμε συγκεκριμένες νέργειες κα λόγους τους, πο εναι μν γνωστ σ πολλούς, λλ’ μως μι ερύτερη παρουσίαση θ δείξει τ μέγεθος το προβλήματος, θσυμπληρώσει τ πζλ πο πεικονίζει τν ποιότητα τς σύγχρονης εραρχίας. σως τσι κάποιοι ντιληφθον τπο δηγον τ σκάφος τς κκλησίας αρετικο κααρετίζοντες «οακοστρόφοι», λλ κυρίως, πάρχειλπίδα ο πιστοί, πιτέλους ν συνειδητοποιήσουν πς εναι καθκον τους, ν παιτήσουν π τοςπισκόπους τν φαρμογή, σων ο ερο Κανόνεςπιτάσσουν.

1. Τόλμησε  πότροφος το Βατικανο, μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ηθς κα μπιμον ν ποστηρίξει, τι  κκλησία δν εναι «Μία» –πως μολογομε στ Σύμβολο τς Πίστεως–, λλ«Μία κα διηρημένη». Κατήγγειλε τν αρετικ ατθέση του  νωσή μας κα κατέθεσε Μηνυτήριαναφορ στν . Σύνοδο, λλ ο περιφρονητς τολαο δεσποτάδες δν καταδέχτηκαν ν τν ξετάσουν,ρνήθηκαν στω κα ν παντήσουν, τν θαψαν, γιατ Μεσσηνίας πολαμβάνει τς ενοίας το Βατικανο, το πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, το ρχιεπισκόπου κ.ερωνύμου.

πανλθε μετ π μνες  μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφεμ κα  καθηγητής τς Δογματικς κ. Τσελεγγίδης, λλ κα πάλι  ρχιεπίσκοπος κ.ερώνυμος μεθόδευσε τ θάψιμο τς ποθέσεως. μητροπολίτης Πειραις κ. Σεραφείμ, λως παραδόξως –διότι ταν  μόνος πο πέκρινε ν Συνόδ τν Μεσσηνίας(!)– μίλησε γι παρεξήγηση. Ο δ λλοι μητροπολίτες, λόγιοι κα μ λόγιοι, σιώπησαν γι’ ατ τκαίριο θέμα Πίστεως (γι ν μ δυσαρεστήσουν τΟκουμενιστικ Διευθυντήριο)· φησαν τσι νμπεδώνεται στς συνειδήσεις τν πιστν  αρετικ«θεωρία τν κλάδων».

2.  μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. νθιμος, χει διαπράξει τ μάρτημα τς πνευματικς μοιχείας (μ τς ελογίες, βεβαίως, τς . Συνόδου) μετατιθέμενος πτ μητρόπολη πο το μπιστεύθηκε  Θες σ λλη πλουσιότερη, ξευτελίζοντας κάθε ννοια πνευματικς πατρότητος.  συνάδελφός του, ττικς κ. Νικόδημος, πρόσφατα το τ πενθύμισε, κι ατός, ντ νσυναισθανθε τν πτώση του, χαρακτήρισε «περφίαλο» τν συνεπίσκοπό του κα κτόξευσε ναντίον του δεσποτικς βρεις, πως τι «βγκε στ ξέφωτο “κακότητα”» το νθρώπου κα πς τ κείμενό το κ. Νικόδημου εναι «κακόηθες κα μοχθηρς κανθρωποκτόνου φαντασιοπληξίας πότοκο παραλήρημα», κα λλα τιν κακόγουστα εφυολογήματα.

Εναι, πίσης, γνωστ τι  κ. νθιμος, παρεμβαίνει πολλάκις –ς τάχα «Μακεδονάρχης»– κα κφέρει γνώμη στ πολιτικο-εθνικς φς ζητήματα, πο οτεποτελον μεση ρμοδιότητά του, οτε χουν τν πρώτη κα κυρίαρχη θέση στ π’ μβωνος κήρυγμα·ντίθετα, μως, στ θέματα τς Πίστεως πο νήκουν στν κυρίως ρμοδιότητά του, ατ πο πτονται τς ατοσυνειδησίας κα συγκροτον τν ταυτότητα τοπισκόπου,  κ. νθιμος τηρε σιγν χθύος, σως γι νμ στενοχωρήσει κείνους πο τν νέδειξαν κε ποκατ παράβαση τν ερν Κανόνων, ς μοιχεπιβάτης, ερίσκεται.

δίως,  κ. νθιμος, ρνεται ν πάρει θέση στκορυφαο θέμα τς αρέσεως το Οκουμενισμο, παρόλο πο γνωρίζει τι πρόκειται γι μίαν αρεση ποία δν προέρχεται π κάποια σωτερικκκλησιαστικ διαμάχη  μφίσημη θεολογικπαρερμηνεία, λλ πρόκειται γι ποχθόνια «αρεση» κατασκευασμένη στ ργαστήρια το σιωνισμο κα τομασωνισμο, ατς τς δύο λληλοπεριχωρούμενες δυνάμεις πο μ δαιμονικ μαεστρία κατάφεραν μετπ μακροχρόνια πομονετικ προσπάθεια, νπονομεύσουν τν ρθόδοξη Πίστη τν λλήνων κα νδιαβρώσουν τν ρθόδοξη κκλησία. Κα τ φοβερεναι πς ατ τ πέτυχαν δι τν «ρθοδόξων»πισκόπων πο ο διοι φρόντισαν ν κλεγον στςπιτελικς θέσεις το κκλησιαστικο ργανισμο.

Νά, πς τ επε ατ  Αγουστνος Καντιώτης: «Χριστόφορος  Καλύβας, µο λεγε πρ τν: “ΡΑγουστνε, δν κατάλαβες τί θ γίνη;  σατανς µετεχειρίσθη λα τ µέσα γι ν διαλύση τν κκλησία. Θ µεταχειριστ ες τος σχάτους καιρος κα να τελευταο πλο: Θ ντύση παπδες κα δεσποτδες πρόσωπα τς ξουσίας του· θ τος φορέση γκόλπια κα θ τος δώση πατερίτσες! Κα δι µέσου ατν τνρχιερέων θ διαλύση τήν κκλησία”»!

τσι, τ Κάστρο τς ρθοδοξίας πο στήριζε τοςλληνες κατέστη τοιμόρροπο, εκολη λεία στ χέρια τς νεοεποχίτικης «Νέας Τάξης».

 προβαλλόμενος, λοιπόν, ς γωνιστς κ. νθιμος,ς πρς τν οκουμενιστικν αρεση, χι μόνονρνήθηκε τ καθκον του, χι μόνον τήρησε «κρα τοτάφου σιωπή», λλ κα ξυπηρέτησε παρασκηνιακς τ οκουμενιστικ συμφέροντα, μ σα τελευταα χει δηλώσει περ Παπισμο κα Προτεσταντισμο·πισφράγισε δ τν φιλοοικουμενιστικ πιλογή του, μτν πρόσφατη προσωπικ παρουσία του σοκουμενιστικ μερίδα στ Θεσσαλονίκη, δίπλα στν παπικ πίσκοπο, παρ τς ντιδράσεις ποκδηλώνονται ναντίον ατν τν συνεδρίων π τος πιστούς.

3. — ερ Μητρόπολις Κερκύρας, νοιξε «κοινωνικ παντοπωλεο» στ πλαίσια τς ποιμαντικς φροντίδος γι τ λαό. Γι τν λειτουργία του, μως, ζήτησε τν συνδρομ κα τν αρετικν παπικν «τςρχιεπισκοπς τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν»,λλ κα δύο ρθόδοξων χριστιανικν δελφοτήτων, γιατί, πως επε χαρακτηριστικ  κ. Νεκτάριος, «νάγκη δν χει ν κάνει μ τ δόγμα, λλ μ τνγάπη πο λοι καλούμαστε ν δείξουμε».  κολουθία τν γκαινίων, «μ γιασμ πο τέλεσε  Σεβ. Κερκύρας κ. Νεκτάριος... γινε τν Κυριακ 19 ουνίου 2011... Χαιρετισμος πηύθυναν  κπρόσωπος τορχιεπισκόπου τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν» (romfea.gr).

 Ρωμαιοκαθολικ πανήγυρη τς «γίας Δωρες» γιορτάστηκε στην Κέρκυρα. Μπροστ στΡωμαιοκαθολικ Να φτασαν ν πομπ «Ρωμαιοκαθολικς ρχιεπίσκοπος κ. ωάννης Σπιτέρης, μ τος φημερίους του» κα ο ...ρθόδοξοι «ερες τς. Μητροπόλεως Κερκύρας τος ποίους πέστειλε Μητροπολίτης κ. Νεκτάριος ς κπροσώπους του».  κ. Σπιτέρης πηύθυνε δέηση... «κολούθησε  νάγνωση το χαιρετισμο το Μητροπολίτη Κερκύρας κ. Νεκταρίου π τν κπρόσωπό του» (aktines.blogspot.com, 6 ουνίου 2010).

κολουθία τς ναστάσεως 2009. Παρν  παπικςρχιεπίσκοπος Κερκύρας κ. ωάννης Σπιτέρης μ τν λαμπάδα του· νταλλάσσει τ ναστάσιμο φιλ τςγάπης στν ξέδρα, που πρν λίγο  «ρθόδοξος»πίσκοπος Κερκύρας κ. Νεκτάριος κφώνησε τ«Χριστς νέστη».

—Τ δια κα χειρότερα συμβαίνουν στν . Μητρόπολη Σύρου κα Τήνου, μ πρωταγωνιστς τν «ρθόδοξο» μητροπολίτη κ. Δωρόθεο Πολυκανδριώτη κα τν παπικ πίσκοπο κ. Νικόλαο.

τσι λοιπόν, κατορθώνουν ο σύγχρονοι ποιμένες ν«χουμε τ πάντα κοιν» μ τος αρετικούς, κάτι ποδν «κατάφεραν» ν πραγματώσουν ο πόστολοι κα ογιοι.

4. Κα ρχόμαστε στν ρχιεπίσκοπο κ. ερώνυμο, ποος λα τ παραπάνω τ νέχεται κα ν πολλος τχειροκροτελήθεια τί ν πρωτοπομε: τι συμβιβάσθηκε κατ πάντα μ τς ξουσίες το κόσμου τούτου; τι γι χάρη τν κυβερνώντων μεθόδευσε τν σιωπ τς . Συνόδου (χωρς ν παραθεωρεται μεγάλη εθύνη το συνοδικο σώματος) στ μεγάλα θέματα, μ τ ποα ατ ρθε ντιμέτωπη, πως τν Κάρτα το Πολίτη, τς μεταμοσχεύσεις, τ μάθημα τν θρησκευτικν, τν σχέση μ τος τερόδοξους, κ..; Δν θ τ παναλάβουμε. Μένουμε μόνον σ να θέμα, στ ποο γίνονται τ «ποκαλυπτήρια» τορχιεπισκόπου κα στ ποο μπλέκονται –κτς πτν διο– κα κάποιοι λλοι πίσκοποι, τσι στε νναφωνε παξιωτικ κανες γι τος ποιμένες μας: «μορφος κόσμος θικός, γγελικ πλασμένος».

Τ παπικ «μοναστήρι» το Bose εναι χι μόνο μιοκουμενιστικ σφηκοφωλιά, λλ εναι κα μικτό· σ’ ατ δηλαδή, γκαταβιώνουν κα μοναχο κα μοναχές. Ο νοικοί του, λοιπόν, ποτελον μι παρ φύσηπρότυπη «οκουμενιστική Κοινότητα» ( Ονία στν πράξη), φο συγκατοικον κα «συμπνευματίζονται»κε Παπικοί, Προτεστάντες κα ρθόδοξοι!

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε στ Bose οκουμενιστικ Συμπόσιο. Μ πιστολ πο στειλε ρχιεπίσκοπος «συγχαίρει τος διοργανωτς καπροσεύχεται μ νθερμες προσευχές, πως  ησος Χριστς ελογε τς ργασίες το Συμποσίου», δίνονταςτσι «δι πρώτην φορν τόσον ντονον φιλοοικουμενιστικν στίγμα» (ρθόδοξος Τύπος, 16/9/2011). Βέβαια, τ «μοναστήρι» το Bose χουνπισκεφθε (κα συμπροσευχηθε) κα λλοι πίσκοποι (π.χ. πατριάρχης Βαρθολομαος, Δημητριάδος γνάτιος, Νικοπόλεως Μελέτιος, Καλαβρύτων μβρόσιος, πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος Κουμαριανός, Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββτος· νας δέ,  Σηλυβρίας Αμιλιανός, ταν μόνιμο μέλος του ς «μοναχς» τς παπο-οκουμενιστικς κοινότητος το Bose καταυτόχρονα φιλοξενούμενος κα συλλειτουργς (ως τν κοίμησή του) το Καλαβρύτων μβρόσιου,  ποος μ μάδα φημερίων τς μητροπόλεως Καλαβρύτων παρευρέθη στ Bose κατ τν παράδοση Οκουμενιστικο Βραβείου(!!!) στν Σηλυβρίας Αμιλιανό (www.monasterodibose.it/content/view/1861/122/lang,it/). Κατ τν κηδεία μάλιστα το Σηλυβρίας Αμιλιανο, παρέστη στ Αγιο, ς κπρόσωπος τς μονς Bose (μονς τς «μετανοίας»(!) το Αμιλιανο) καθολικς π. Lino.

λήθεια! Εμαστε μι «ραία», οκουμενιστικοκογένεια!

Σημαντικότατη λεπτομέρεια τς φιλο-οκουμενιστικς ταυτότητος το ρχιεπισκόπου κα δεγμα ποκρισίας: Πέρυσι στ Bose παρέστη κα τόλμησε ν κοινωνήσει τν παπικ στια  ερέας τς ρχιεπισκοπς θηνν, π. Παλος Κουμαριανός. Τ γεγονς κατήγγειλε στν . Σύνοδο  Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παλος κα ζήτησε (τν κατ τος . Κανόνες) καθαίρεση το ερέως. ρχιεπίσκοπος, μως, προστάτευσε τν συνεργάτη τουπ τν καθαίρεση, πως τν προστάτευσε τ 2009, τότε πο  π. Κουμαριανς εχε παρευρευθε σοκουμενιστικ μερίδα τς Θεσσαλονίκης ςκπρόσωπος το κ. ερώνυμου, κα κε εχε πε τνατριχιαστικό: πρέπει πρτα ν νωθομε μ τος αρετικος Παπικος (χωρς ατο ν πορρίψουν τς αρέσεις τους), κα μετ ν συνεχίσουμε τν θεολογικδιάλογο!

Κανες δν μφισβητε τι πολλο πίσκοποι ξεκίνησαν μ καλς προθέσεις κα προϋποθέσεις τνερατική τους διακονία. Στ δρόμο μως βραχυκυκλώθηκαν κα κκοσμικεύθηκαν. Κα κκοσμίκευση, πέρα π τος λλους καιρικος παράγοντες, «διευκολύνθηκε» κα προωθήθηκε τμέγιστα π τν Οκουμενισμό. Κα τώρα, σ’ ατ τκρίσιμο σταυροδρόμι πο βρέθηκε  λλάδα κα ρθοδοξία, δν χουν τ θικ νάστημα ν μπον μπροστάρηδες στν γνα κατ τς πλήρουςξαθλιώσεως το λληνικο λαο, πο ποτελε τποίμνιό τους. Δν χουν τ κουράγιο ν πον τ γενναο ΟΧΙ στν γέτη τς παναιρέσεως το νεοταξικοΟκουμενισμο, τν πατριάρχη Βαρθολομαο, πομπαινοβγαίνει στν λλάδα μολύνοντάς την μ τπαναιρετικ μίασμά του· δν χουν τ κουράγιο νγνοήσουν τν παρελκυστικ τακτικ το ρχιεπίσκοπουερώνυμου, δι τς ποίας προσέφερε πολύτιμεςπηρεσίες ναντίον το λαο κα πρ τς πηρέτριας τς παγκοσμιοκρατικς Τρόϊκας (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ), τς κυβερνήσεως Παπανδρέου· κα ς κ τούτου, δν χουν πειστικό, νυπόκριτο κα παρηγορητικ λόγο γι τ λαό, πο πορεύεται πογοητευμένος κα πελπις ς «μχων ποιμένας».

Αριο συνέρχεται σ Σύνοδο  εραρχία τςκκλησίας τς λλάδος.

—Θ τολμήσει ν καταγγείλει λόγοις κα ργοις τν δωσιλογικ κυβέρνηση γι τ ντιχριστιανικ μέτρα πολαμβάνει, βάζοντας στν γωνία τν κκλησία,  θσκεφθε τι μι τέτοια ντιπαράθεση πρ το λαο θστοιχίσει στν δεσποτοκρατία προνόμια κα φέλη;

—Θ πάρει ποφάσεις γι τ καίρια θέματα τς Πίστεως,  θ περασπιστε μόνον τν περιουσία της, τος μισθος κα τς μετοχές;

—Θ τολμήσει –δείχνοντας πρώτη μετάνοια κα καλπαράδειγμα– ν προτείνει στν κυβέρνηση τν συγχώνευση κκλησιαστικν θέσεων;

—Θ τολμήσει ν ζητήσει,  μισθς (χι τν παπάδων λλ) τν κατ τος ερος Κανόνεςκτημόνων πισκόπων, ν περιορισθε τουλάχιστον στμισυ;

 τέλος, (πως πρότεινε χθς στν φημ. «ΤΒμα»  καθηγητς . Κονιδάρης) θ τολμήσει νζητήσει τν κατάργηση μικρν Μητροπόλεων, φολοι ο κκλησιαστικο πάλληλοι πληρώνονται π τν κρατικ κορβαν (στω κι ν ατ γίνεται π τ εδικκαθεστς τς παραχωρηθείσης στ Κράτος περιουσίας της);

Τν Πέμπτη, πίσης, στν Σύνοδο τς εραρχίας, θγίνουν κα δυ εσηγήσεις π τος μητροπολίτες Ναυπάκτου κα Γόρτυνος. Τ θέμα εναι: «Περ τςναγνωρίσεως τν ν Κωνσταντινουπόλει ν τει 879/880 κα 1351 μ.Χ. συγκληθεισν Συνόδων ςγδόης κα νάτης Οκουμενικν». φ’ σονποφασισθε κα πισήμως  ναγνώριση τν δύο Συνόδων ς Οκουμενικν, ατομάτως, πολλς π τς παραπάνω ντικανονικς νέργειες τν πισκόπων,ποκτον λλη βαρύτητα, πολλ π τ πρς συζήτησιν θέματα τν Διαχριστιανικν Διαλόγων, παύουν ν εναι διαπραγματεύσιμα, πως κακς διατείνονται ς τώρα οοκουμενιστές.

ς κ τούτου λύνονται τ χέρια τς ερς Συνόδου ν πε στος παρανομοντες πισκόπους, στν πατριάρχη Βαρθολομαο: χι λλοι νούσιοι Διάλογοι γι τ δη λελυμένα θέματα τς ρθοδόξου Πίστεως,χι λλες κοινς συναντήσεις κα συμπροσευχς μμετανόητους αρετικούς· τοτο παγορεύεται π τοςερος Κανόνες, π τν γδόη κα νάτη Οκουμενικς Συνόδους.

ν λάβουμε π’ ψιν λες τς παραπάνω νέργειες, πο καταδεικνύουν τν λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος τν πισκόπων, πς ν πιστέψουμε τνκφορ νς τέτοιου ΟΧΙ;

Εελπιστομε, μως, κα εχόμαστε, ν χι λοι, τουλάχιστον κάποιοι μητροπολίτες, ν πετάξουν ππάνω τους τς δεσμεύσεις, ν θυμηθον τν ποστολικλόγο «πειθαρχεν δε Θε μλλον  νθρώποις», νκμεταλλευτον τν τελευταία σως εκαιρία πο τος δίνεται, ν ψηφίσουν τς ποιες συνέπειες κα νκάνουν τν κατ Θεν πανάσταση-νάσταση πρ τςρθοδόξου Πίστεως, φήνοντας τν συνέχεια στπαντοδύναμα χέρια Του.

Θεσσαλονίκη, 3 κτωβρίου 2011

Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
 Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
 Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου