ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ: https://drive.google.com/folderview?id=0B2R6tNC3qVhKako0Mm5FRkxqcWc&usp=sharing

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

mia xrisimi sizitisi....


Στα λεγομενα χριστιανικα ιστολογια δεν βλεπουμε τιποτα...
Δεν συμετεχουν οι χριστιανουληδες στους αγωνες του λαου;
Μονο να καρπωνονται τα κερδη θελουν;
Μονο για τραλαλα υπαρχουν;
Εαν το αλας μωρανθη, εν τινι αλισθησεται;


3 σχόλια:


Ανώνυμος είπε...
Οι χριστιανούληδες για να συμμετέχουν στους αγώνες του λαού, θέλουν να ακολουθήσουν τις Πατερικές φωνές. Ποιοί λοιπόν Πατέρες της Εκκλησίας και σε ποιά κείμενά τους καλούν το λαό να εκδιώξει μια εκλεγμένη κυβέρνηση, τους δε άρχοντές της να τους εκτελέσει (δια τυφεκισμού εν προκειμένω); Εφ' όσον θέλουμε να λεγόμαστε Χριστιανοί, θα πρέπει να ακολουθούμε τις επιταγές των Πατέρων σε κάθε μας εκδήλωση, σύμφωνα και με τη γνωστή ρήση ενός μεγάλου αγίου της Εκκλησίας μας, του αγίου Μαξίμου Ομολογητή: "πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη, καινοτομία προδήλως καθέστηκε". ΙΚ
Ανώνυμος είπε...
Μάρκ.ι' 42 "Τους κάλεσε τότε ο Ιησούς και τους λέει: «Ξέρετε ότι αυτοί που θεωρούνται ηγέτες των εθνών ασκούν απόλυτη εξουσία πάνω τους, και οι άρχοντές τους τα καταδυναστεύουν". Γιατί συμφωνώ αλλά και δεν συμφωνώ με τον κ.ΙΚ στο θέμα αυτό: α) Διακυβεύεται η επιβίωση του Έθνους και του λαού. Το διατυπώνουν πλέον και κυβερνητικοί βουλευτές. β)Επιβάλλεται ο αγώνας υπερ της δικαιοσύνης, όταν ο αδελφός πεινάει, επιβάλλεται ο αγώνας να έχει ένα κομμάτι ψωμί, όταν κλέφτες και άρπαγες αδικούν τη χήρα και τον άνεργο, ενώ δεν πειράζουν τους δισεκατομμυριούχους, ο χριστιανικός λόγος οφείλει να το καταγγείλει. Υπάρχουν όχι μόνο Ευαγγελικές (Μακάριοι...) αλλά και Πατερικές φωνές και παραδείγματα Πατέρων που τα Έβαλαν με τους αδίκως πλουτίζοντες και κυβερνώντες, ασφαλώς υπάρχουν δεκάδες, διαβάστε π.χ. Χρυσόστομο, και μια σύγχρονη: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=23255 http://www.youtube.com/watch?v=WNIqzCSd2qI γ) Για να είναι κάποιος πουλημένος, πρώτα έχει πουλήσει την ψυχή του στο Σατανά. Συνεπώς έχει και θρησκευτική διάσταση το θέμα. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός είναι ο απόλυτος Κυρίαρχος του Σύμπαντος! Στην περίπτωση καταδυνάστευσης του λαού, στη νοσηρή τους φαντασία νομίζουν ότι "κυβερνούν", οι "δοκούντες άρχειν"... γιατί στην πραγματικότητα και αυτούς και δυστυχώς τα κράτη που διοικούν, τα κυβερνάει ο Σατανάς, ο μαμωνάς της αδικίας, φαίνεται άλλωστε στους Πειρασμούς του Κυρίου. δ) Στην εποχή του Κυρίου και των Αποστολικών Πατέρων το Πολίτευμα ήταν Απολυταρχικό, (ακόμα και στην Αθηναϊκή "δημοκρατία" οι εκλέγοντες και εκλεγόμενοι ήταν ένα ελάχιστο, μειονοψηφικό ποσοστό). Στην εποχή μας που με την επίδραση του Χριστιανισμού καταργήθηκε η δουλεία, υπάρχει ισοτιμία ανδρών-γυναικών και επεβλήθη το δημοκρατικό πολίτευμα, οι Χριστιανοί έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στα κοινά, ελεύθερης διατύπωσης γνώμης (π.χ. και στο ιστολόγιο) ψήφου, εκλέγειν και εκλέγεσθαι και "τα του Καίσαρος Καίσαρι" δεν αφορούν μόνο φόρους, ή υπακοή στους άρχοντες, αλλά και όλα τα δικαιώματα του Πολίτη, εκλέγειν, εκλέγεσθαι, συμμετέχειν στο κοινωνικό γίγνεσθαι (Ψαρουδάκης, Παπαθεμελής, Καντιώτης, π.Βασίλειος) και αγωνίζεσθαι υπερ των αναξιοπαθούντων, για το πιάτο φαγητού της χήρας, με τον σύγχρονο τρόπο που επιτρέπει το Σύνταγμα. Ας μην φυγομαχούμε στις υποχρεώσεις μας γιατί το "εν φυλακή ήμην" και το "ουκ εδώκατέ μοι φαγείν" στην εποχή μας δε σημαίνει μόνο προσωπική παροχή ενός πιάτου φαγητού αλλά και αγώνα για να μην το στερηθεί η χήρα και το ορφανό και ο συνταξιούχος, από αυτούς που το κλέβουν, για να μην πάρουν πίσω τα κλεμμένα από όσους τα έφαγαν, και για να τα φάνε δανείστηκε η Ελλάδα.
Ανώνυμος είπε...
Ζητήσαμε πατερική τεκμηρίωση πάνω στο δικαίωμα του λαού να ξεσηκώνεται και να εκδιώκει μια εξουσία, την οποίαν μάλιστα ο ίδιος έχει τοποθετήσει. Δυστυχώς τα παρατεθέντα σχόλια και βίντεο δεν απαντούν στο ερώτημα αυτό. Αναγκαζόμεθα να φέρουμε αποστολικά και πατερικά κείμενα, στο ότι δεν υπάρχει τέτοια προτροπή: «Υποτάγητε ουν πάση ανθρωπίνη κτίσει δια τον Κύριον, είτε βασιλεί, ως υπερέχοντι, είτε ηγεμόσιν, ως δι' αυτού πεμπομένοις εις εκδίκησιν μεν κακοποιών, έπαινον δε αγαθοποιών, ότι ούτως εστιν το θέλημα του Θεού» (Πέτρ. Α΄ 2. 13-14). Δηλ. «Υποταχθήτε λοιπόν, σε κάθε ανθρώπινη εξουσία χάριν του Κυρίου, είτε πρόκειται δια τον βασιλέα, ως τον ανώτατον άρχοντα, είτε στους διοικητές, ως απεσταλμένους απ’ αυτόν για την τιμωρία εκείνων που κάνουν το κακό και για τον έπαινο εκείνων που κάνουν το καλό». Αυτά προτρέπει ο Πέτρος, ο Απόστολος και μαθητής του Ιησού, να κάνουμε, την εποχή που οι βασιλείς και ηγεμόνες ήσαν εκείνοι που εδίωκαν, φακέλωναν, βασάνιζαν, σκότωναν δια μαρτυρίου τους Χριστιανούς. Οι δε φυλακισμένοι Χριστιανοί, όταν οι άγγελοι άνοιγαν τις πόρτες των φυλακών, δεν έφευγαν. Από την άλλη, έχουμε τον απ. Παύλο, που είναι κατηγορηματικός και αναλυτικός: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. ου γαρ εστίν εξουσία ει μη υπό Θεού, αι δε εξουσίαι υπό του Θεού τεταγμέναι εισίν. ώστε ο αντιτασσόμενος τη εξουσία τη του Θεού διαταγή ανθέστηκεν, οι δε ανθεστηκότες εαυτοίς κρίμα λήψονται. οι γαρ άρχοντες ουκ εισί φόβος των αγαθών έργων, αλλά των κακών. θέλεις δε μη φοβείσθαι την εξουσίαν; Το αγαθόν ποίει, και έξεις έπαινον εξ αυτής, Θεού γαρ διάκονός εστι εις το αγαθόν. εάν δε το κακόν ποιής, φοβού, ου γαρ εική την μάχαιραν φορεί, Θεού γαρ διάκονός εστιν, έκδικος εις οργήν τω το κακόν πράσσοντι. διό ανάγκη υποτάσσεσθαι ου μόνον δια την οργήν, αλλά και δια την συνείδησιν. δια τούτο γαρ και φόρους τελείτε, λειτουργοί γαρ Θεού εισίν εις αυτό τούτο προσκαρτερούντες. απόδοτε ουν πάσι τας οφειλάς, τω τον φόρον τον φόρον, τω το τέλος το τέλος, τω τον φόβον τον φόβον, τω την τιμήν την τιμήν» (Ρωμ. 13. 1-7). «Κάθε άνθρωπος οφείλει να υποτάσσεται στις ανώτερες εξουσίες (που είναι οι κυβερνήσεις), γιατί δεν υπάρχουν εξουσίες παρά από το Θεό, κι’ αυτές οι εξουσίες που υπάρχουν έχουν τεθεί από το Θεό (κατά παραχώρηση λόγω της μεταπτωτικής κατάστασης). Έτσι, λοιπόν, όποιος αντιτάσσεται στην εξουσία (με ανυπακοή και ξεσηκώματα) αντιστέκεται στη τάξη που έβαλε ο Θεός, κι’ όσοι αντιστέκονται (με συλλαλητήρια κ.λπ.) είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για την τιμωρία τους. Οι άρχοντες (όλοι οι άρχοντες) δεν προκαλούν φόβο σ’ όποιον κάνει το καλό, αλλά σ’ όποιον κάνει το κακό. Θέλεις εσύ να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό, και θα σε επαινέσει η εξουσία, γιατί είναι στην υπηρεσία του Θεού για το καλό σου (κάθε εξουσία είναι εκ Θεού). Αν όμως κάνεις το κακό (ξεσηκώνοντας τον κόσμο), να φοβάσαι, γιατί η εξουσία δεν έχει χωρίς λόγο το σπαθί, γιατί υπηρετεί το Θεό (κάθε εξουσία, ακόμη και η αντίχριστη) και γίνεται όργανο της οργής τιμωρώντας όποιον κάνει το κακό. Πρέπει λοιπόν, να υποτάσσεστε (σε κάθε εξουσία, ακόμη και του Νέρωνα), όχι μόνο για ν’ αποφύγετε την οργή της εξουσίας, αλλά και γιατί αυτό επιβάλλεται από τη συνείδησή σας. Γι’ αυτό να πληρώνετε τους φόρους, αφού οι άρχοντες, που φροντίζουν για την είσπραξή τους, είναι υπηρέτες του Θεού (ακόμη και ο Νέρωνας). Να αποδίδετε σ’ όλους ό,τι τους οφείλετε: φόρο και δασμό σ’ όποιον οφείλει φόρο και δασμό, σεβασμό και τιμή σ’ όποιον οφείλετε σεβασμό και τιμή». Πλήρη ανάλυση της επιστολής του απ. Παύλου (κεφ. 13) κάνει ο Ι. Χρυσόστομος στην προς Ρωμαίους ομιλία του: Προς Ρωμαίους, ομιλία ΚΓ΄, PG 60. 614-621. σελ. 182-188. ΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου