ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ: https://drive.google.com/folderview?id=0B2R6tNC3qVhKako0Mm5FRkxqcWc&usp=sharing

Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση στα εκτοξευμένα ψεύδη του αναγνώστη μας Θεοδώρου, περί του Αγίου Νεκταρίου...


Ο αρχιμασσώνος Μελέτιος Μεταξάκης που πηδούσε από επισκοπή σε επισκοπή και από πατριαρχείο σε πατριαρχείο ΠΗΓΕ στην Αίγινα και ΑΠΗΛΗΣΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ!
Στο 6χρονο κοριτσάκι που αργώτερα έγινε μοναχή είπε "Παιδάκι μου θα μας πάρεις στο σπίτι σου; Διότι εδώ ήκθαν να μας πάρουν το μοναστήρι"
Το εξιστωρείται η ίδια στο βιβλίο ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ
Γιατί τάχατες να πήγε ο σατανιστής Μεταξάκης στον Αγιο;


 Μακαρ. Μητρ. Ύδρας κ. Ιερόθεος: Τί άλλο θυμάσαι, Χρυσαφένια;

Μον. Χρυσαφένια:Θα σας πω τότε πού ήρθε ο Δεσπότης ο Μελέτιος (σ.σ. πρόκειται για το Μητροπολίτη Αθηνών Μελέτιο Μεταξάκι, κατοπινό Οικουμενικό Πατριάρχη). Είχαν ανάψει λαμπάδες οι καλογριές. Εμένα μου ‘χαν δώσει το καλαθάκι με τα τριαντάφυλλα. Το κρατούσα και παίρναν από ‘κεί και τον ραίνανε! Όταν έφυγε ο Μελέτιος, ο Άγιος Νεκτάριος ήταν στενοχωρημένος. Πλησίασα:

Γιατί, Παππουλάκι μου, είσαι στενοχωρημένος; Τί έχεις;

Παιδί μου, θα μας πάρεις στο σπίτι σας;

Μα τί να κάνετε στο σπίτι μας! Ευχαρίστως, Παππούλη…

Να μείνουμε εκεί…

Στάσου, Παππουλάκι, να μετρήσω τα κρεβάτια.

Τα μέτραγα, τα μέτραγα. Μου φαίνονταν λίγα.

Δεν μας παίρνει, Παππούλη.

Αλλά γιατί να φύγουμε από το Μοναστήρι; Εγώ θέλω στο Μοναστήρι να μείνω. Θέλω με τις καλόγριες.

Πήγαινε λοιπόν, παιδί μου, στην Παναγία του πρόναου και κάνε μια προσευχή.

Δεν μου ‘πε τί προσευχή να κάνω. Πήγα και γονάτισα στην Παναγία κι έλεγα:

Παναγία μου, εξολόθρευτον! Παναγία μου, εξολόθρευτον!

Άργησα στην προσευχή. Πάει η Γερόντισσα Χαριτίνη και λέει στο Δεσπότη:

Θα φοβήθηκε η μικρή, Σεβασμιώτατε, κι έφυγε…

-Όχι, Γερόντισσα Χαριτίνη. Δεν έφυγε. Στην Εκκλησία είναι. Άμε φέρτηνε.

Έρχεται και με παίρνει η Γερόντισσα Χαριτίνη. Με πάει στο Σεβασμιώτατο:

Παιδί μου, τί έλεγες τόσες ώρες;

Παππουλάκι μου, έλεγα να τον εξολοθρεύσει ο Θεός, να πεθάνει για να σώσουμε το Μοναστήρι!

Παιδί μου! Έλεγες εσύ τέτοια πράγματα; Το στόμα σου πρέπει να είναι μέλι και ζάχαρη!

Με γονατίζει πάλι στην Παναγία και μου διαβάζει συγχωρητική ευχή.

Άλλη φορά, παιδί μου, μην τον ξαναπείς αυτό το λόγο. [...]

Ευχαριστούμε τον αδελφό Θεριστή για τις εξαιρετικές πληροφορίες. Άραγε γιατί κυνηγούσαν τον Άγιο να του πάρουν το μοναστήρι? Επειδή ήταν καλό και υπάκουο κουτάβι σε αιρετικούς, όπως σημερινοί πλήστοι όσοι ιερείς; Όχι δα...

4 σχόλια:

  1. λοιπον αδερφοι μου παλι θα σας σκανδαλισω.ενα απλο ερωτημα να σας κανω.εφοσον τον κυνηγουσαν και λενε οτι ειναι αγιος και θαυματουργος γιατι τοτε το μοναστηρι του εφοσον τον αγαπαει παρα πολυ γιατι δεν εμεινε με το πατριο και γυρισε με το νεο παπικο ημερολογιο?πολλοι λενε οτι αυτος θα ηταν που θα αλλαζε το ημερολογιο αλλα δεν προλαβε.εφοσον ηταν αγιος και λετε οτι τον κυνηγουσαν ολοι μηπως αυτο σημαινει οτι τελικα δεν ηταν και πολυ σωστος γιατι εβλεπαν διαφορα πραγματα να κανει?γιατι να μη πουμε οτι αυτος εκανε λαθη και λεμε οτι αυτοι ηταν συκοφαντες?και στην ελλαδα αλλα και στην αλεξαντρεια?οσο για την αλεξαντρεια.ειναι ποτε δυνατον ο ιδιος πατριαρχης της αλεξαντρειας να τον αγαπαει τοσο πολυ που τον εκανε μητροπολιτη πολυ γρηγορα και μετα να αλλαξε γνωμη ακουγωντας καποιες συκοφαντιες?εγω εμαθα οτι καπνιζε αλλα και οτι εγραψε 3 αντιορθοδοξα βιβλια(οι οικουμενικοι συνοδοι,η μελετη ιστορικη περι τα αιτια του σχισματος και ευαγγελικη ιστορια παρτε και διαβαστε τα).και ενα παραδειγμα απλο το οποιο ειναι στις πρωτες σελιδες του βιβλιου ευαγγελικη ιστορια.εμεις ξερουμε ,ολοι οι αποστολοι,ολοι οι αγιοι,η παραδοση οτι ο χριστος πεθανε 33 χρονων.ο νεκταριος εγραψε οτι πεθανε 35,6 χρονων.αν ειναι αγιος τοτε ειναι σωστα αυτα που λεει και οχι οι αγιοι πατερες.αν δεν ειναι σωστα αυτα που λεει τοτε βλασφημει και σκανδαλιζει.θα μου πειτε οτι και αλλοι αγιοι εκαναν λαθη.αυτο ειναι σωστο.αλλα αυτοι οι αγιοι μετανοησαν και δηλωναν δημοσια οτι αυτα που εγραψαν δεν ηταν σωστα και τα εκαιγαν.οσο για τον νεκταριο το θεμα ειναι οτι εγραψε πολλα αλλα δεν βγηκε κανεις ουτε ο ιδιος ουτε γραπτη επιστολη εχουμε ουτε τιποτα για να τα αναιρεσει και αντιθετως αυτα τα βιβλια κυκλοφορουν ακομα στα βιβλιοπωλεια.εγω τα πηρα απο τις εκδοσεις ρηγοπουλου.τα διαβασα και τρελαθηκα.ειναι δυνατον να γραφει τετοια πραγματα αγιος και θαυματουργος?μηπως ισχυει αυτο που λεει μεσα στην αγ,γραφη?κυριε προφητευσαμε στο ονομα σου ,καναμε θαυματα στο ονομα σου.φυγετε απο μενα γιατι δεν σας γνωριζω?η περιπτωση του νεκταριου μου θυμιζει τη περιπτωση του ωριγενη που η εκκλησια τον ειχε αγιο για παρα πολλα χρονια αλλα μελετωντας τα συγγραματα του η εκκλησια τον εβγαλε απο τα διπτυχα των αγιων.και κατι αλλο.η εκκλησια οταν κανει εναν αγιο πρεπει να περασουν 100 χρονια τουλαχιστον.τον απριλιο του 1961 τον εκαναν αγιο την ιδια μερα που ανακυρηξαν αγιο τον κοσμα τον αιτωλο.μηπως αυτο εγινε για να πλασαρουν και τον νεκταριο διπλα του?ο νεκταριος πεθανε το 1920 και τον ανακυρηξαν αγιο το 1961.δηλαδη περασαν μονο 41.γιατι δεν περιμεναν να περασου τα 100?ο αγιος κοσμας πεθανε το 1779 και τον ανακυρηξαν αγιο το 1961.απλα ερωτηματα θετω.ευχαριστω και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις μεγαλο προβλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!λες βλακειες!!!
      ουστ απο κει ! Ανοιξε τα ματια σου!

      Διαγραφή
  2. Δεν μας σκανδαλιζεις, γιατι ήμαστε σίγουρα για την αγιότητα του Αγίου Νεκταρίου. Το μαρτυρούν και τα χιλιάδες θαύματα που γίνονται καθημερινά στην Αίγινα. Ο ίδιος ήμουν παρών σε μία τέτοια περίπτωση...

    Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου, έχουν δωθεί από τον πατέρα Θεοδώρητο Μαύρο. Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο του -Αποκαλυπτήρια μίας αγιομάχου μοναχής- (απαντάει στις πλάνες του αδελφού soto) εδώ http://www.orthodoxienstasi.com/index0.html

    Διάβασέ το αδελφέ αν έχεις τα κότσια να αντιμετωπίσεις την αλήθεια...

    Να σου θέσω και εγώ ένα ερώτημα; Τι σε κάνει να νομίζεις οτι υπάρχει έστω και μία ψυχή που δίνει σημασία στα γραφόμενά σου; Αν υπάρχει, ας μας το πεί... Θα δείς όμως ότι δεν υπάρχει κανένας που να συμφωνεί με αυτές τις ακραίες απόψεις. Σύνελθε αδελφέ μου και μετανόησε (σε αφήνω γιατί πρέπει να βάλω και εγώ αρχή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραιτού αδερφέ μου. Ο καημένος ο Σωτήρης που μπαίνει και σε άλλες σελίδες και φόρουμ και συνεχώς βλασφημά τον Άγιο Νεκτάριο και εν γένει αναπαράγει τις κακοδοξίες της Μαγδαληνής, είναι δέσμιος μεγάλων πλανών. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι προσευχούλα μπας και φωτιστεί. Τίποτε άλλο. Άγιε Νεκτάριε πρέσβευε υπέρ ημών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή