ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ: https://drive.google.com/folderview?id=0B2R6tNC3qVhKako0Mm5FRkxqcWc&usp=sharing

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΥΤΟΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΑΙ!!!


Τω Κανονικώς ανυποστάτω και εκπεσόντι Αιρεσιάρχη Πάπα και Πατριάρχη της Δύσεως Πάπα Ρώμης Βενεδίκτω τω 16ω και τοις ΑΥΤΩ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.
Τοίς κηρύσσουσι και διδάσκουσι την Παναίρεσιν του Διαχριστιανικού και Διαθρησκειακού Συγκριτιστικού ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.

Σ.σ. Αφού αναθεματίζει εμμέσως πλην σαφώς τον Πατριάρχη του Βαρθολομαίο,  την εκκλησία του δηλαδή, γιατί μένει ακόμη κάτω από την ίδια ετοιμόρροπη σκέπη;

Από orthodoxianthanatos.blogspot.com

10 σχόλια:

  1. Ακολουθεί αυτό που έκαναν οι Ρώσοι της Διασποράς (ROCOR), που αναθεμάτησαν όλους τους Ορθοδόξους μέλη του ΠΣΕ, και τώρα ενώθηκαν με το Πατριαρχείο της Μόσχας και έτσι το ανάθεμά τους πέφτει και επί της κεφαλής των!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν δεν κανω λαθος το πατριο εχει παρει χειροτονια και αποστολικη διαδοχη απο τους ρωσους της διασπορας.αλλα ξερω οτι το πατριο στην ελλαδα αποκοπηκε απο τους ρωσους της διασπορας.μπορειτε να μου πειτε ποτε αποκοπηκαν απο τους ρωσους της διασπορας?αν γνωριζετε βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επικρατεί ένα πραγματικό θέατρο του παραλόγου αδελφέ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αποδέχτηκαν όλοι οι Ρώσοι της Διασποράς την ένωση με το Πατριαρχείο Μόσχας. Δείτε εδώ: http://sinod.ruschurchabroad.org/engindex.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι.αλλα δεν μου απαντατε ποτε ξεκοψε το πατριο της ελλαδας με την ρωσικη διασπορα.εκτος και αν δεν γνωριζετε.αυτο που στελνεις δασκαλε ειναι απο την ROCA.οι ρωσοι της διασπορας ειναι ROCOR.εκτος και αν κανω λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @αν δεν κανω λαθος το πατριο εχει παρει χειροτονια και αποστολικη διαδοχη απο τους ρωσους της διασπορας.αλλα ξερω οτι το πατριο στην ελλαδα αποκοπηκε απο τους ρωσους της διασπορας.μπορειτε να μου πειτε ποτε αποκοπηκαν απο τους ρωσους της διασπορας?αν γνωριζετε βεβαια.

    Ναι, ένα κομμάτι του πάτριου έχει πάρει την χειροτονία από την ROCOR, το ΄60 και πριν το ανάθεμα.

    Αποκόπηκαν αυτοί του πάτριου που είχαν δεσμό, μετά το ανάθεμα και πριν την ένωση της ROCOR με τη Μόσχα.

    Τώρα αν θέλεις τον ακριβή χρόνο κλπ θα πρέπει να ψάξω στο αρχείο μου αλλά ο χρόνος μου είναι πειορισμένος. Αν όμως είναι ανάγκη τότε θα κάνω υπακοή..

    Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι αυτο ρωταω και πιο πανω.ποτε?χρονολογικα θα με βοηθουσε παρα πολυ.και δεν καταλαβαινω τι σημαινει <>?για ποιο αναθεμα αναφερεσαι?απο ποιους σε ποιους και ποτε?για ποιο λογο εριξαν αναθεματα?η rocor ενωθηκε με το πατριαρχειο μοσχας?ποτε?ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Σύνοδος των Επισκόπων της ROCOR, 14 τον αριθμό από όλα τα μέρη του ελεύθερου κόσμου ήρθαν στο Mansonville του Κεμπέκ (Καναδά)να λάβουν μέρος. Προκαθήμενος ήταν ο Μητροπολίτης Φιλάρετος. Η Σύνοδος έγινε το 1983 και αναθεμάτησε όλους τους "Ορθοδόξους" οικουμενιστές που συμμετέχουν στο ΠΣΕ και αυτούς τους "Ορθοδόξους" που κοινωνούν μαζί τους.

    Η ένωση της ROCOR με Προκαθήμενο τον Μητρ. Λαύρο, έγινε στις 17 Μαϊου 2007 στη Μόσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ
    ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΛΗΡΩΜΑ
    ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

    Αδελφοί και τέκνα εν Κυρίω,

    Εσχάτως, κατά την εορτήν της του Χριστού Αναλήψεως έλαβε χώραν εν πολύ δυσάρεστον Εκκλήσιαστικόν γεγονός.

    Η άχρι τούδε παραδοσιακή Ρωσική Ορθόδοξος Εκκλησία της Διασποράς, εδρεύουσα εν Αμερική, υπό τον Μητροπολίτην κ. Λαύρον προσεχώρησε εις το Πατριαρχείον Μόσχας και ηνώθη μετ' αυτού εκκλησιαστικώς.

    Το γεγονός κατέθλιψε κάθε Ορθόδοξον συνείδησιν, δεδομένου ότι το εν λόγω Πατριαρχείον μόνον τον τίτλον «Ορθόδοξον» φέρει, ενώ κατ' ουσίαν πόρρω απέχει από Ορθοδόξων θεσμών, αφού συμμετέχει εις το παναιρετικόν «Παγκόσμιον Συμβούλιον των Εκκλησιών» και εις τους οικουμενιστικούς διαλόγους της απάτης. Ο δε Πατριάρχης κ. Αλέξιος συναγωνίζεται τον κ. Βαρθολομαίον εις συμπροσευχάς μεθ' ετεροδόξων, Βουδιστών, Μωαμεθανών και Εβραίων.

    Υπό τας συνθήκας αυτάς, η ένωσις της άχρι τούδε παραδοσιακής Ορθοδόξου Εκκλησίας των Ρώσων της Διασποράς μετά του Πατριαρχείου Μόσχας, σημαίνει την ένταξίν της εις την κοινωνίαν των Οικουμενιστικών Εκκλησιών, γενομένη ομοία μετ' αυτών, ενώ ο μακαριστός Μητροπολίτης Φιλάρετος είχε καταδικάσει συνοδικώς τον Οικουμενισμόν ως παναίρεσιν.

    Τούτον τον ¶γιον άνδρα μετά της τότε Ιεράς Συνόδου ηθέτησαν οι διάδοχοι της εποχής μας και επρόδωσαν το «πιστεύω» των, εκ λόγων οπωσδήποτε καταπτώσεως του ορθοδόξου φρονήματός των.

    Η Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών της Ελλάδος, οφείλει ευγνωμοσύνην εις την Ρωσικήν Ορθόδοξον Εκκλησίαν της Διασποράς δια την χειροτονίαν Αρχιερέων αυτής, ότε προ πεντηκονταετίας αύτη έμεινε άνευ Αρχιερέων ένεκα των διωγμών των Νεοημερολογιτών. Συνεπορεύθη εν πλήρη κοινωνία μετά της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς επί της εποχής του ως άνω μακαρίας μνήμης Μητροπολίτου Φιλαρέτου, ενώ ο νυν Μητροπολίτης και τότε Επίσκοπος κ. Λαύρος ελθών εις Ελλάδα συνελειτούργησε μετά των Αρχιερέων της Εκκλησίας μας εις επισφράγισιν της τότε κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών μας.


    Συνεπώς, λυπούμεθα δια την τωρινήν κατάπτωσιν της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς. Φοβούμεθα, ότι εις την περίπτωσιν ταύτην τα εθνικά κριτήρια προεκρίθησαν έναντι των εκκλησιαστικών.

    Ταυτοχρόνως όμως το γεγονός της αποδοχής εκ μέρους του Πατριαρχείου Μόσχας της κανονικότητος της Ιερωσύνης και της Αποστολικής Διαδοχής της Εκκλησίας των Ρώσων της Διασποράς, αποτελεί εν ηχηρότατον ράπισμα δια τους Νεοημερολογίτας της Εκκλησίας της Ελλάδος και του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, οι οποίοι αναβαπτίζουν και αναχειροτονούν τους ασυνειδήτους αποστάτας από τας τάξεις των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών λαϊκούς και κληρικούς, οι οποίοι πίπτουν εις τας χείρας των. Και τούτο, ενώ ταυτοχρόνως αναγνωρίζουν τα μυστήρια των λατίνων και προτεσταντών (τα οποία ούτε οι ίδιοι δεν αναγνωρίζουν, διότι οι προτεστάνται δεν παραδέχονται την υπαρξιν μυστηρίων!).

    Ας εμφραγούν οθεν τα στόματα των βλασφήμων του Αγίου Πνεύματος, οι οποίοι λέγουν ότι οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν έχουν ιερωσύνην. Ιδού η φαεινή αλήθεια δεδομένου η παραδοσιακή Ρωσική Ορθόδοξος Εκκλησία της Διασποράς και η καθ' ημάς των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών εν Ελλάδι είμεθα το αυτό επί του μακαριστού Μητροπολίτου Φιλαρέτου.

    Επί τούτοις, ευχόμεθα όπως ο Παντοδύναμος Σωτήρ ημών ενισχύση τους κληρικούς και λαϊκούς Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς οι οποίοι δεν απεδέχθησαν την ένωσιν μετά του Πατριαρχείου Μόσχας, να ακολουθήσουν την οδόν της καθαράς ομολογίας της πίστεως, συνεχίζοντες το ορθόδοξον φρόνημα των Πατέρων των.

    Η Ιερά Σύνοδος

    Ο Αρχιεπίσκοπος
    † Ο Αθηνών και πάσης Ελλάδος
    ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

    Τα Μελη
    † Ο Αττικής και Διαυλείας ΑΚΑΚΙΟΣ
    † Ο Θεσσαλονίκης και Δημητριάδος ΜΑΞΙΜΟΣ
    † Ο Αχαΐας και πάσης Πελοποννήσου ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
    † Ο Χιου, Ψαρών και Οινουσών ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    † Ο Ευρίπου και Ευβοίας ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ
    † Ο Πειραιώς και Σαλαμίνος ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ
    † Ο Αττικής και Βοιωτίας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    † Ο Χριστιανουπόλεως ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
    † Ο Μαραθώνος ΦΩΤΙΟΣ
    † Ο Βρεσθένης ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ανάθεμα της ROCOR κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού:

    Τοις βάλλουσι κατά της Εκκλησίας του Χριστού και διδάσκουσιν ότι η του Χριστού Εκκλησία μεμέρισται έν ούτω καλουμένοις «κλάδοις», οίτινες διαφέρουσιν αλλήλων έν διδασκαλία και τρόπω ζωής, ή ότι ή Εκκλησία ούχ υφίσταται όρατώς, άλλ' άπαρτισθήσεται έν τω μέλλοντι, όταν άπαντες οί «κλάδοι» ή τμήματα ή όμολογίαι ή προσέτι και θρησκείαι ένωθώσιν έν ένί σώματι• και οίτινες ού διακρίνουσι τήν ιερωσύνην και τά μυστήρια τής Εκκλησίας άπό τήν ιερωσύνην και τά μυστήρια των αιρετικών, αλλά λέγουσιν ότι το βάπτισμα και ή ευχαριστία των αιρετικών είσίν ικανά προς σωτηρίαν• ωσαύτως, τοις κοινωνούσιν έν γνώσει τοις προμνημονευθεΐσιν αίρετικοίς ή συνηγορούσι, διαδίδουσι, ή ύπεραμυνομένοις τής καινοφανούς αυτών αίρέσεως του οικουμενισμού έν προσχήματι αδελφικής αγάπης, ή υποτιθεμένης ενώσεως των διαχωρισθένων Χριστιανών,

    ΑΝΑΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή