ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ: https://drive.google.com/folderview?id=0B2R6tNC3qVhKako0Mm5FRkxqcWc&usp=sharing

Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Υπαρχει καποιος, 

που μπορει να διαφωνηση;





ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ,  

ο ΙΕ΄ ΙΕΡΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ,


της Πρωτοδευτερας Συνοδου.







O Αγιος  Πατηρ της Εκκλησιας, ο Μικρος το δεμας, αλλα Γιγαντιος ανθρωπος, ο Νεοχρυσοστομος της εποχης μας πατηρ Αυγουστινος Καντιωτης, εγραφε αλλα και κηρυττε παντοτε: Η λυδια λιθος για να κριθη η χριστιανικη μας ιδιοτητα είναι, το ποσο μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος.




Σημερα, μας στοιχιζει ο Χριστιανισμος;
Σημερα, ενω κινδυνευει τον εσχατον κινδυνον, η Πιστι των Ορθοδοξων, η Πιστι των Αγιων  Πατερων, oι χριστιανοι δεν νοιαζονται, αλλα αδιαφορουν τελειως για την Πιστι, δεν εχουν ευαισθησια για τα ζητηματα της Πιστεως, αρνουνται να υπεραμυνθουν της Πιστεως, δεν θελουν να κακοπαθησουν για την Πιστι, θα λεγαμε ότι αναμφιβολα ….κοιμωνται υπνον βαρουχιον και αρκουνται μονον στην εκτελεσι των ….χριστιανικων τους καθηκοντων – αν μπορουμε να το πουμε και αυτό – και από εκει και περα, ….γαια πυρι μειχθητω, δεν τους ενδιαφερει τιποτα.





Ενω οι Αιρεσεις και οι Αιρετικοι ξαπλωσαν τα πλοκαμια τους σε ολοκληρο τον ορθοδοξο χωρο και μολυνουν και μαγαριζουν όλα τα λεγομενα ορθοδοξα πατριαρχεια, ενω οι Αιρεσιαρχαι πατριαρχαι και αρχιεπισκοποι, δεν ελεγχονται από ΚΑΝΕΝΑ, μαλιστα μνημονευονται στα διπτυχα της Εκκλησιας και ψαλλεται και αδεται το ονομα τους σε ολους τους ηχους και ευχονται ολοι σχεδον οι κληρικοι και οι λαϊκοι, το εις ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΔΕΣΠΟΤΑ των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ, και τοιουτοτροπως οι Αρχιαιρεσιαρχαι και οι Αιρετικοι και οι Λατινοφρονες και οι Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες, αντι να αποδοκιμαζονται και να αποπεμπονται από τους ορθοδοξους ναους με όλα τα μεσα και με ολους τους τροπους, όπως γινονταν στο παρελθον, σημερα εν αντιθεσει, για όλα αυτά δεν συμβαινει τιποτα, απολυτως τιποτα, υπαρχει πληρης αδιαφορια και πληρης απνοια και πληρης αφασια.





Γραφουν και εδώ καποιοι …χριστιανουληδες, που θελουν να κοιμωνται ….σε μαλακο μαξιλαρακι και ταυτοχρονα ναναι και χριστιανοι, και πλαθουν την εξωφρενικη θεωρια, οτι μπορουμε να συμπλεουμε και να συμβιουμε με τον Αρχιαιρεσιαρχη και τον Αρχιτρομοκρατη Βαρθολομαιο, να ακουμε τους Σιγονταροοικουμενιστες επισκοπους να τον μνημονευουν, να κοινωνουν και να επικοινωνουν μαζι του, να συμπροσευχονται μαζι του, να συλλειτουργουν μαζι του, να τον καλουν - πατεις με πατω σε, ναι, όπως το λεω, πατεις με πατω σε - στις μητροπολεις τους οι ιδιοι, αλλα συνεννοημενοι και με τους πολιτικους αρχοντες και να τον υποδεχονται με κωδωνοκρουσιες και με ορχηστρες και με μουσικες μπαντες, να βαζουν τον λαο να τον ραινει με ανθη, να τον χειροκροτουν, να τον χειροφιλουν, να τον προσκυνουν και να τον τεμεναζουν.






Εφθασε στο σημειο, ο ποντιος σημερινος μητροπολιτης Δραμας Παυλος, μεγας κολακας και φερεφωνο του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου – είναι ενας από εκεινους που τολμησαν και «δικασαν» τον Αποτειχισμενο ιερομοναχο πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα και μαλιστα κατά την διαρκεια της δικης ηταν ενας από τους θρασυτερους και αναιδεστερους  - εφθασε λεγω ο εν λογω ρασοφορος, να γιορτασει πανηγυρικα τα 20αχρονα της «πατριαρχειας» του Αρχιαιρεσιαρχου, μεσα στην ιδια την πολι της Δραμας, αυτος αντι εκεινου, οπου με την παρουσια του Αρχιαιρεσιαρχου, εξυμνηθηκε και στεφανωθηκε, ο …νεο-Ιουδας της Ορθοδοξιας.





Αυτα τα παρανοϊκα γεγονοτα, ειναι πρωτοφανη και πρωτακουστα.
Η ιστορια δεν εχει να επιδειξει τετοια αηθη και αισχιστα φαινομενα, αλλα παλαιοτερα ο λαος ηταν ευαισθητος, ευαισθητοτατος και ευαισθητοποιημενος στα ζητηματα της Πιστεως και όταν ακουγε ή εβλεπε ή αισθανονταν την παρουσια αιρετικου κληρικου, ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ τον απεφευγε ως οφιν και ως εχιδναν, εκτινασσονταν μακρυα του και αρνουνταν κάθε επικοινωνια με αυτόν και προεβαινε σε καταγγελια εναντιον του και απαιτουσε από τους αλλους κληρικους την αμεση αποδοκιμασια του και την αμεση εκδιωξι του, από τον χωρο της Εκκλησιας.





Ουδεποτε εμφανισθηκαν τετοιες καταστασεις στην ιστορια της Εκκλησιας, σαν τις σημερινες καταστασεις, δηλαδη εναν βετερανο Οικουμενιστη-Πανθρησκειαστη, εναν Αρχιτρομοκρατη και έναν Αιρετικο και έναν Διδασκαλο και κηρυκα ενος αλλου Ευαγγελιου, εναν υμνητη του Ισλαμ και του Αγιου Κορανιου, να τον υποδεχονται και να τον αποδεχονται ως ορθοδοξο και να μην τον καταγγελει ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους λεγομενους επισκοπους ή τους αλλους κληρικους της Εκκλησιας.
Τι δεον γενεσθαι, λοιπον;






Εμεις οι αγωνιωντες αγανακτισμενοι πιστοι, τι να πραξουμε;
Σε τι ενεργειες πρεπει να προβουμε;
Καμνουμε υπομνηματα, καμνουμε καταγγελιες, καμνουμε μηνυσεις, μιλουμε, γραφουμε, φωναζουμε και διαμαρτυρομαστε στους επισκοπους και αυτοι εφαρμοζοντες την τελεια περιφρονησι απεναντι μας, δεν μας δινουν καμμια σημασια, ουτε μας υπολογιζουν και ολες οι καταγγελιες μας, ριπτονται περιφρονητικα στον καλαθο των αχρηστων. Χανονται και εξαφανιζονται και ριπτονται εις το πυρ.






Είναι φοβερες και απαισιες οι εποχες μας, δεν είναι δυνατον να υφισταμεθα εμεις οι χριστιανοι από τους λεγομενους επισκοπους μας μια τετοια περιφρονησι, από εκεινους που υπαρχουν και οφειλουν να υπαρχουν, για μας τους χριστιανους, αλλοιως θα ηταν αχρειαστοι και αχρηστοι και περιττοι.






Και αληθεια, μηπως διαφαινεται στον οριζοντα καποια ελπιδα επιλυσης, του ΜΕΙΖΟΝΟΣ αυτου εκκλησιαστικου προβληματος;
Τιποτα δεν φαινεται στον οριζοντα. Όλα είναι μαυρα και αραχνα. Σκοτος και ερεβος. Πυρσος ουδαμου. Χριστος καθευδει. Και οι ποιμενες καλουν ή και αφηνουν τους ΛΥΚΟΥΣ να μπαινουν στο Μαντρι και να τα κανουν όλα, γης μαδιαμ, …μανταρα και μακελειο!!!






Καποιοι μαλιστα, προσπαθουν να μας αποδειξουν ότι ο ΙΕ΄ Κανονας της Πρωτοδευτερας συνοδου, δεν αφορα τους λαϊκους, αλλα αφορα μονον τους κληρικους.
Και αυτό πιστευουν ότι τους απαλλασει από τις ενοχες και τους αναπαυει αυτή η ιδεα και αυτή η κακοδοξη αποψι, αφου δεν αισθανονται την υποχρεωσι ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ, όπως αναφερει ρητα ο Ιερος Κανονας και ετσι να δημιουργησουν στον εαυτο τους περιπετεια, ισως και περιπετειες.





Μα, αγαπητοι μου φιλοι, κατ’ αρχας ο Ιερος αυτος Κανονας, ενώ αναφερει ρητα τους κληρικους, υποννοει οπωσδηποτε και τους λαϊκους.
Αν αναφερει μονο τους κληρικους, αυτο γινεται γιατι μονο οι κληρικοι μνημονευουν το ονομα του Επισκοπου.
Ομως, δεν στεκεται ο κληρικος χωρις τον λαϊκο πουθενα.
Ουτε καν λειτουργια δεν μπορει να τελεση ο κληρικος μονος του, αλλα πρεπει απαραιτητα να υπαρχη εστω και ενας λαϊκος.
Και τι σημαινει αυτό;
Σημαινει ότι αποτελουν μαζι ένα σωμα και ένα πνευμα.
Και αυτό σημαινει εκκλησια.
Ότι αφορα, λοιπον, τον κληρικο, πως είναι δυνατον να αφηνει αδιαφορο και τον λαϊκο;
Αν δηλαδη, αποτειχιστουν καποιοι κληρικοι στην μητροπολη Καλαβρύτων (οποτε οσοι λαϊκοι εχουν διαθεση) θα τους ακολουθησουν, τι θα απογινουν οι λαϊκοι στην Καλαματα, απο την Συρο, απο την Λαυρεωτικη, που θελουν να απομακρυνθουν από τον αιρετιζοντα Επισκοπο τους;
Επειδη δεν υπάρχει κληρικος αποτειχισμενος, ειναι καταδικασμενος ο λαϊκος να πεθανει μεσα στην αιρεση;
Είναι δυνατον να αφηνεται ο λαϊκος μεσα στην Αιρεσι και να αποσκιρτα και να αποχωρει μονος του ο κληρικος;






Ολοκληρη η Αγια Γραφη, ολοι οι Ιεροι Κανονες, όλα τα θεσφατα των Αγιων Πατερων, δεν αφορουν αμφοτερους, ιδιαιτερα τα ζητηματα των Αιρεσεων;
Δεν είναι υποχρεωτικα ΟΛΑ  ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων;
Παψτε, λοιπον, βεβηλοι, να προσκομιζετε καινα δαιμονια μεσα στην Εκκλησια.
Η Αιρεσις είναι αρρωστεια, είναι πανουκλα, είναι πανωλη, είναι ευλογιά, είναι καταρα, είναι κολασι.
Φευγει ο κληρικος από την κολασι, της Αιρεσεως, επειδη τον αναφερει ρητα ο Ιερος Κανονας και αφηνεται στην κολασι της Αιρεσεως μονος του, ο λαϊκος;
Και ο συγκεκριμμενος Ιερος Κανονας δεν αφορα και δεν επιτασσει το ιδιο να πραξη και ο λαϊκος, ο οποιος αποτελει μαζι του ένα σωμα;






Δεύτερο και πολύ βασικο.


Οι Αγιοι Πατερες εδιναν γιγαντιαιες μαχες εναντιον των Αιρεσεων και διωκονταν αγριως από τους ασεβεις ή και από τους αιρετικους αυτοκρατορες, αλλα και από τους ασεβεις πατριαρχες, αρχιεπισκοπους και επισκοπους και φυλακιζονταν και καθαιρουνταν και εξοριζονταν.
Είναι, λοιπον, και δικαιουνται να είναι, οι ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ και οι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ερμηνευτες, του θεληματος της Τριαδικης Θεοτητας, αλλα και της Συνειδησεως της Εκκλησιας, απεναντι στις Αιρεσεις.
Και τα κειμενα τους και τα θεσφατα τους και τα θεοφωτιστα συγγραμματα τους, αποτελουν τον οδοδεικτη ΟΛΩΝ των κληρικων και ΟΛΩΝ των λαϊκων.
Οι Αγιοι Πατερες, λοιπον, αποφαινονται ότι δεν επιτρεπεται η ανοχη στην Αιρεσι, ουτε για ΜΙΑ ΩΡΑ.
Το ακουτε καλα;
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ.
Πως, λοιπον, μιλατε για δυνητικοτητα του ΙΕ΄ Κανονα της Αγιας Πρωτοδευτερας Συνοδου;
Και όχι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Δεν σκεπτεσθε καθολου;
΄Η εχετε τρικυμια φρενων;
Θελετε να πητε δηλαδη ότι υπαρχει δυνητικοτητα του Ιερου Κανονα (ή μαλλον της Ανιερου ερμηνειας σας), να παραμενετε στην Αιρεσι και να συμπλεετε και να κοινωνειτε, με την Αιρεσι και με τον Αιρετικο;
Οι Πατερες δηλαδη συγκρουονται με το γραμμα και με το πνευμα των Ιερων Κανονων;
Διαφωνουν, με τους Ιερους Κανονες;
Και οι συγχρονοι συμφεροντολογοι, ατομικιστες, δειλοι και υστεροβουλοι …φωστηρες και λιμφατικοι ερμηνευτες, εκφραζουν ορθα τους Ιερους Κανονες;





Θελετε, λοιπον, να καταθεσω τις μαρτυριες καποιων ελαχιστων και μονον, Αγιων Πατερων, που δεν επιδεχονται παρερμηνειες ;



Λεγει ο Μεγας Αθανασιος:

Ων το φρονημα αποστρεφομεθα, ΤΟΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣΗΚΕΙ ΦΕΥΓΕΙΝ.

(P.G. 26,1188Β).

Φευγειν, αδελφοι και φιλοι, ΦΕΥΓΕΙΝ θα πη, αποσκιρταν ΑΜΕΣΑ και αποχωρειν ΑΜΕΣΑ, από αυτους.



Λεγει ο Μεγας Βασιλειος:

Ουδ’ αν προς ωραν (ΟΥΤΕ  ΚΑΝ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ) αυτων επεδεξαμεθα την συναφειαν, ει σκαζοντας (ΧΩΛΑΙΝΟΝΤΑΣ) περι την Πιστιν ευρομεν.

(P.G. 32,992-994. Πετρω επισκοπω Αλεξανδρειας.


Εσεις, αγαπητοι μου, το ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ, πως το ερμηνευετε;

Να ακουσουμε;

Μηπως το παρερμηνευετε και κυριολεκτικα το …σκοτωνετε;

Γι αυτό και θελετε να μην σας απασχολει η Αποτειχισι και παραμενετε και το δικαιολογειτε να ταυτιζεσθε με την Αιρεσι και να γινεσθε μαζι της ένα σωμα και ένα πνευμα με την Αιρεσι, σημερα μαλιστα που η μολυνσι της Αιρεσεως και των Αιρετικων, διαπλωθηκε παντου και κατατρωει τα σωθικα της Ορθοδοξιας;



Ο αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης:

Οσοι κοινωνουν μαζι με τους Αιρετικους, αυτοι ως αληθως αποσχιζονται της Εκκλησιας. (P.G. 99, 1065CD. Ιωσηφ αρχιεπισκοπω).


Ποιοι, λεγει ο κορυφαιος Αγιος, ΑΠΟΣΧΙΖΟΝΤΑΙ και ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ, της Εκκλησιας;

Οι Ορθοδοξοι χριστιανοι, ή τα φαντασματα τους;



Ο Αγιος Κυριλλος Αλεξανδρειας ΠΡΟ της Γ΄ Αγιας Οικουμενικης Συνοδου, προτρεπει το Ορθοδοξο Ποιμνιο της Κωνσταντινουπολεως :

Ασπιλους και αμωμους εαυτους τηρησατε, μητε κοινωνουντες τω μνημονευθεντι (Νεστοριω), μητε μην ως διδασκαλω προσεχοντες, ει μενει λυκος αντι ποιμενος.

(P.G. 77,1258. Προς κληρον και λαον Κωνσταντινουπολεως).


Ποσοι επισκοποι και ποσοι χριστιανοι, ΣΗΜΕΡΑ, επαψαν ή παυουν να κοινωνουν, με τον μνημονευθεντα και μνημονευομενον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, και επαψαν να τον αναγνωριζουν, ως Διδασκαλο του Ευαγγελιου, αλλα να τον καταγγελουν και ως θιασωτη του …Αγιου Κορανιου;

Ποιον;

Αυτόν, που μενει ΛΥΚΟΣ ΑΝΤΙ ΠΟΙΜΕΝΑΣ;

Ποιοι ειστε εσεις που παρακουετε, περιφρονειτε και απαξιοιτε, τους Αγιους Πατερες;


Να φερουμε και μια μαρτυρια για τις υπεροριες επικοινωνιες των Ορθοδοξων, λογω της διαπλουμενης Αιρεσεως και των Αιρετικων;

Ακουστε την.


Ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης, είναι σαφεστατος και οδηγητικος.

Εν καιρω Αιρεσεως ου κατά τα εν ειρηνη τυπωθεντα παντως απαραλειπτως γινεται, δια την αναγκαζουσαν χρειαν. Οπερ φαινεται πεποιηκως ό τε μακαριωτατος Αθανασιος (Αλεξανδρειας), και ο αγιωτατος Ευσεβιος (Σαμοσατων), ΥΠΕΡΟΡΙΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΙ. Και νυν δε το αυτό οραται πραττομενον εν τη

παρουση αιρεσει.

(P.G. 99, 1645D Μεθοδιω μοναζοντι).




Θελετε να σας αποκαλυψω και κατι ακομα;

Πριν από την θεσπισι του ΙΕ΄ Κανονα της Πρωτοδευτερας Συνοδου, το συγκεκριμμενο κειμενο του Ιερου Κανονα, το συνεταξε και το ανακοινωσε, ενας Αγιος Πατερας της Εκκλησιας.

Και μετα ηρθε και το οικειοποιηθηκε η Αγια Πρωτοδευτερα Συνοδος και το προσαρτησε στον Ιερο Κανονα.

Και αυτό, για να δητε την ΤΑΥΤΙΣΙ των Ιερων Κανονων, με τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων Πατερων.


Ει δε τινες αποστατειεν τινος, ου δια προφασιν εγκληματος, αλλα δι αιρεσιν υπο Συνοδου ή Αγιων Πατερων κατεγνωσμενην, τιμης και αποδοχης αξιοι, ως οι Ορθοδοξοι.

(Αγ. Σωφρονιος Ιεροσολυμων +673 Βαλσαμωνος P.G. 137, 1069Β).



Μετα από όλα τα παραπανω, τι εχουν να μας πουν οι νεοφανεις σημερινοι διαστρεβλωτες και παρερμηνευτες, των Ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων, ρασοφοροι και μη;

Ως σειρηνες και ως πεμπτοφαλαγγιτες, να τους βλεπετε.

Ως πονηρους και ως γοητες, κατά τον Αποστολο, να τους θεωρειτε και όχι ως ερμηνευτες του θεληματος του Θεου και των Αγιων Του, που είναι το ακριβως αντιθετο, από αυτό που αυτοι γραφουν, διατυπωνουν και δημοσιοποιουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου